ساعت مچی لاکچری فشن مخصوص خانوم ها و آقایان

مدت زمان مطالعه توضیحات + خرید محصول 2 دقیقه میباشد
امروزه طرح های جدید لباس و اکسسوری لازمه زندگی لاکچری و فشن است. ساعت مچی Bulbul مدل Pebble از جمله جدید ترین طرح های ساعت عرضه شده است که طرح ویژه آن نمای خاصی از دور داشته و بسیار جلب توجه می نماید. این ساعت کیفیت ساخت بالایی داشته و طراحی بسیار شیک آن چشمگیر است. این ساعت با بند چرمی فوق العاده نرم و منعطف همراه همیشگی شما خواهد بود. این محصول در سه رنگ بند مشکی، قهوه ای و خاکستری با جعبه ای شکیل عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش در قسمت پیام سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر را ذکر کنید.
 

ساعت مچی لاکچری فشن مخصوص خانوم ها و آقایان

 

خرید ساعت مچی Bulbul مدل Pebble و ساعت مچی Bulbul مدل Ore

ویژگی های خرید ساعت مچی لاکچری 2018:

طراحی جدید و لاکچری
دارای شیشه ضد خش
 
دارای جعبه شکیل
انتخاب خاص پوشان
 
کیفیت ساخت بالا
دارای بند چرمی منعطف و با کیفیت

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 39000 تـومان

 

خرید ساعت مچی زننانه رنگ ثابت طرح پاییز 1393 خرید پستی ساعت مچی زنانه دخترانه رنگ نقره ای طلایی رنگ ثابت دایموند جدیدترین ارائه کمپانی محبوب و معتبر Diamond می باشد که دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند زیبا می باشد که مانند یک دستبند روی دست خودنمایی میکند و آویز های قلب زیبایی ساعت را دو چندان میکند. این ساعت در رنگ بندی قابل انتخاب با کیفیت فوق العاده بالا همراه با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه کیسا سفارش دهید.

خرید ساعت مچی زنانه

فروش ساعت دستبدی مدل دابموند ساعتی بسیار متفاوت با کیفیت بوده که یکی از زیباترین و شیک تریت در عین حال با کلاس ترین ساعت های دستبندی جهان به شمار می رود. طراحی این ساعت طوری است که همه سلیقه ها ان را پسندیده اند. به طور کلی این نوع ساعت در بازار ایران بسیار کمیاب هستش که این خود باعث می شود که ساعتی تک و خاص در دستان شما باشد.به طور کلی کیفیت موتور ساعت کاملا تایید شده است

 

قیمت فقط : 49000 تومان

 

 

 

 

ساعت مچی رولکس مردانه زنانه نگین دار
ساعت فانتزی وسنتی زنانه دخترانه با قیمت مناسب
ساعت لاکچری فشن مخصوص خانوم ها 
ساعت دخترانه فشن مدل عقربه ای
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *